مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-02سياسي

امام جمعه زاهدان: پیوند دل ها با امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیوند دل ها با حضرت امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست و دل های مشتاق و ضمیرهای روشن همواره نیاز به ارتباط با منبع نور و محل تجلی طهارت و معنویت دارند و امیدواریم فعالیت های معنوی و .

- امام جمعه زاهدان: پیوند دل ها با امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیوند دل ها با حضرت امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست و دل های مشتاق و ضمیرهای روشن همواره نیاز به ارتباط با منبع نور و محل تجلی طهارت و معنویت دارند و امیدواریم فعالیت های معنوی و فرهنگی کاروان زیر سایه خورشید در موقعیت ها و مناسبت های مختلف به همین شکل یا مدل های دیگر تداوم پیدا کند.

آیت الله مصطفی محامی در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید که برای فعالیت در ایام دهه کرامت به استان سفرکرده اند اظهار داشت: مردم استان چه شیعه و چه اهل سنت به پیامبر اعظم(ص) و خاندان مکرم ایشان عشق و ارادت دارند و هر کدام به نحوی محبت و مودت خود را ابراز می کنند.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: با توجه به آمادگی دل های مردم استان برای بهره گیری از معارف ناب اهل بیت(ع) بالاخص امام رضا(ع) از تولیت آستان قدس رضوی خواستیم که در استان حضور جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زاهدان: پیوند دل ها با امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست

امام جمعه زاهدان: پیوند دل ها با امام رضا(ع) منحصر به یک روز و یک دهه نیست