موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-02بين الملل

نگرانی شدید درباره امنیت دیپلمات های آمریکا در عربستان در سایه شیوع کرونا


در داخل سفارت آمریکا در عربستان سعودی، شیوع ویروس کرونا در حال گسترش است.

چندین تن از کارمندان این سفارت ماه گذشته مریض شدند و پس از آنکه برگزاری یک جشن تولد عامل احتمالی شیوع کووید- 19 در این سفارت شد، - در داخل سفارت آمریکا در عربستان سعودی، شیوع ویروس کرونا در حال گسترش است.

چندین تن از کارمندان این سفارت ماه گذشته مریض شدند و پس از آنکه برگزاری یک جشن تولد عامل احتمالی شیوع کووید- 19 در این سفارت شد، بیش از 20 تن دیگر قرنطینه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی می نویسد: یک راننده سودانی دیپلمات های ارشد آمریکایی جان خود را از دست داده است.

تحلیل صورت گرفته از اوضاع داخلی سفارت آمریکا در عربستان که اواخر ماه گذشته در کانال های محرمانه در ریاض و واشنگتن پخش شد، اوضاع ویروس کرونا در عربستان را به اوضاع شهر نیویورک در ماه مارس زمانی که شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده بود، تشبیه کرد.

در این ارزیابی آمده است، در حالی که بیمارستان های عربستان مملو از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بود و حتی پرسنل کادر پزشکی-درمانی نیز مریض می شدند، واکنش دولت ریاض، شریک صمیمی و نزدیک کاخ سفید دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا ناکافی و ناکارآمد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید درباره امنیت دیپلمات های آمریکا در عربستان در سایه شیوع کرونا

نگرانی شدید درباره امنیت دیپلمات های آمریکا در عربستان در سایه شیوع کرونا