مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-02سياسي

لزوم ساماندهی جدی اتباع بیگانه به دور از نقض حقوق بشر


فرماندار یزد از پیگیری جدی مسئله ساماندهی اتباع بیگانه به خصوص تصدی گری آنان در اصناف مختلف فارغ از از نژاد پرستی و اختلال در مسائل حقوق بشر خبر داد و گفت: - ضمن تامین امنیت و سلامت مهاجران و اتباع خارجی در استان، با تخلفات آنها به شدت باید برخورد شود.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در نشست شب گذشته معتمدین محلات یزد در مورد موضوع ساماندهی اتباع خارجی شاکن در این شهر، به گلایه روز افزون مردم و مسئولان در این زمینه، گفت: اتباع در یزد از جمعیت قابل توجهی برخوردارند و اکنون نسل دوم و سوم این جمعیت نیز در حال شکل گیری است ولی به دو گروه مجاز و غیرمجاز تقسیم می شوند که در حال حاضر گروه اتباع غیرمجاز که هویتشان مشخص نیست و به دنبال تخلفات، امکان شناسایی آنها وجود ندارد، در اولویت است.

وی به اقدامات موقتی و مقطعی سال های گذشته در راستای ساماندهی اتباع اشاره کرد و افزود: اقدامات قبلی جدی و درست انجام و پییگری نشده به طوری که در حال حاضر مشکلات گذشته اتباع رو به افزایش است که نمونه آن تصدی گری اتباع در برخی از صنوف است که به مشکلات قبلی آنها افزوده است که باید مدیریت شود.

برخورد جدی با تصدی گری غیرمجاز اتباع در اصناف رستگاری از برخورد با مسئله تصدی گری غیرمجاز اتباع در برخی از صنوف خبر داد و گفت: تصدی اتباع در برخی از اصناف مانند کور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی جدی اتباع بیگانه به دور از نقض حقوق بشر

لزوم ساماندهی جدی اتباع بیگانه به دور از نقض حقوق بشر