مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-02سياسي

ایجاد پد فرود بالگرد در 5 منطقه شهرستان بهار


رییس اورژانس پیش بیمارستانی از ایجاد 5 پد فرود بالگرد در مناطق لالجین، شهر بهار، روستای همه کسی، گردنه طاهرلو و روستای حسن قشلاق شهرستان بهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب معصومی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با فرماندار بهار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های واحد اورژانس و فوریت های پزشکی در شهرستان بهار گفت: 8 دستگاه آمبولانس در شهرستان بهار مستقر شده است.

وی به ایجاد 5 پد فرود بالگرد در مناطق لالجین، شهر بهار، روستای همه کسی، گردنه طاهرلو و روستای حسن قشلاق اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی در مباحث مرتبط با احیا و مبحث سلامت در بلایا و پدافند غیرعامل در نظام سلامت مدنظر است.

معصومی گفت: احداث بنای اختصاصی پایگاه همه کسی و پایگاه اورژانس جاده ای صالح آباد از جمله اقدامات و برنامه های پیش روی اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان بهار است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در ادامه عنوان کرد: طی سه ماهه نخست امسال 11 هزار و 112 مأموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مأموریت ها در مناطق شهری و جاده ای استان همدان انجام شده است، گفت: در بین مأموریت های انجام شده شهری و جاده ای، 18 مأموریت توسط اورژانس هوایی استان همدان اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پد فرود بالگرد در 5 منطقه شهرستان بهار

ایجاد پد فرود بالگرد در 5 منطقه شهرستان بهار