مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-02اقتصادي

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه رهن و اجاره مسکن به مددجویان


رییس کمیته امداد از آغاز مراحل پرداخت وام قرض الحسنه رهن مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تامین هزینه های رهن و اجاره مسکن مددجویان پیش بینی شده است.

- رییس کمیته امداد از آغاز مراحل پرداخت وام قرض الحسنه رهن مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تامین هزینه های رهن و اجاره مسکن مددجویان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به افزایش هزینه های رهن و اجاره مسکن به ویژه برای اقشار محروم جامعه افزود: یکی از نگرانی های کمیته امداد در ماه های اخیر موضوع رهن و اجاره مسکن مددجویان بوده که بار سنگینی بر دوش این خانواده هاست که در همین خصوص مکاتباتی با رییس جمهور و رییس قوه قضاییه داشته ایم و کمیته ای هم به همین منظور تعیین شده و پیگیری ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: مذاکراتی هم با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در همین مورد انجام شد و در نخستین گام، رییس بنیاد مستضعفان مبلغ 150 میلیارد تومان برای کمک به تامین هزینه های رهن و اجاره مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داد.

رییس کمیته امداد تاکید کرد: 100 میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به مددجویان امداد و 50 میلیارد تومان برای مددجویان بهزیستی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه رهن و اجاره مسکن به مددجویان

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه رهن و اجاره مسکن به مددجویان