مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-02بين الملل

گلباران محل شهادت مسافران پرواز 655


شهادتگاه 290 مسافر هواپیمای ایرباس که 12 تیر سال 67 از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت 2 موشک به شهادت رسیدند گلباران شد.

- شهادتگاه 290 مسافر هواپیمای ایرباس که 12 تیر سال 67 از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت 2 موشک به شهادت رسیدند؛ در سی ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده های شهدا در آب های خلیج فارس گلباران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این مراسم پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل محل شهادت 290 مسافر در حوالی تنگه هرمز و هنگام در آب های استان هرمزگان را به یاد آنان گلباران کردند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ، همتی استاندار هرمزگان و شماری ازخانواده های شهدا برگزار شد، شرکت کنندگان به هنگام گلباران محل شهادت این عزیزان بار دیگر فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و این جنایت جنگی و ضد بشری آمریکا را محکوم کردند.

12 تیر سال 67 یکی از دردناک ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا صورت گرفت.

صبح گاه 12 تیرماه 1367؛ روزی که ویلیام راجرز، ناخدای ناو وینسنس با شلیک دو موشک، هواپیمای مسافربری ایران را در آب های خلیج فارس سرنگون کرد و باعث کشته شدن 298 مسافر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلباران محل شهادت مسافران پرواز 655

گلباران محل شهادت مسافران پرواز 655