مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-02سياسي

احساس مسئولیت اجتماعی مهمترین رسالت مردم در مقابله با کرونا است


مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: این ویروس همه آحاد جامعه را در خطر قرار می دهد و با کسی شوخی ندارد و همه ما باید در برابر محافظت خود و افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: این ویروس همه آحاد جامعه را در خطر قرار می دهد و با کسی شوخی ندارد و همه ما باید در برابر محافظت خود و افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

حمیدرضا جباری شامگاه 11تیرماه در جلسه شورای اطلاع رسانی مقابله با بیماری کرونا در سلماس با بیان اینکه احساس مسئولیت اجتماعی اکنون مهمترین رسالت مردم در مقابله با کرونا است، گفت: مراسم عروسی و ترحیم ضروریات زندگی کنونی مردم ما نیست و شهروندان عزیز نباید سلامتی خود را بخاطر چنین مراسماتی در برهه کنونی به خطر بیاندازند.

جباری افزود: متاسفانه در ناوگان حمل و نقل شهری و روستایی ما بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و شاهد سوار کردن 5 مسافر در خودروها هستیم که خطرناک است وی اظهار کرد: این ویروس همه آحاد جامعه را در خطر قرار می دهد و با کسی شوخی ندارد و همه ما باید در برابر محافظت خود و افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

جباری اظهار کرد: مردم ما متاسفانه همکاری لازم را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خدمات دهی همچون بانک و دفاتر پیشخوان دولت ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس مسئولیت اجتماعی مهمترین رسالت مردم در مقابله با کرونا است

احساس مسئولیت اجتماعی مهمترین رسالت مردم در مقابله با کرونا است