مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-02اقتصادي

تحقق کامل بودجه عمرانی با رویکرد توسعه محور در دوبرجی داراب


شهردار دوبرجی با اشاره به تحقق کامل بودجه 98 شهرداری دوبرجی و جهش 120 درصدی نسبت به گذشته، بیان کرد: طی سال گذشته، حدود 60 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در دوبرجی هزینه شده که نسبت به وسعت این شهر رقم خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از داراب، افشین رسولی، شهردار جوان شهر دوبرجی مرکز بخش فورگ از توابع شهرستان داراب است.

وی از سال گذشته که عهده دار این مسئولیت شده، تحول ارزنده ای در روند اجرای پروژه های عمرانی دوبرجی ایجاد کرده است و در دوره تصدی گری او، پروژه هایی که پیش از این در طرح هادی دوبرجی مصوب شده بود اما اجرا نمیشد، در مرحله اجرا قرار گرفته است.

 رسولی، متولد بخش فسارود شهرستان داراب و دانش آموخته رشته مدیریت توسعه شهری و روستایی است.

 مشاور شرکتهای عمرانی در حوزه استان فارس و بوشهر، مشاور اقتصادی فرماندار داراب، کارشناس شرکت خدمات بیمه ای بیمه کشاورزی، نماینده شرکت بیمه پارسیان در شهرستان داراب از سوابق و فعالیتهای او به شمار می رود.

تکمیل طرح های راکد و از یاد رفته شهر دوبرجی  شهردار دوبرجی در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهرستانهای فارس در داراب گفت: در زمینه پروژه های عمرانی شهر دوبرجی در آغاز کار، تکمیل بوستانی نیمه تمام در اولویت قرار گرفت و با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا و به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کامل بودجه عمرانی با رویکرد توسعه محور در دوبرجی داراب

تحقق کامل بودجه عمرانی با رویکرد توسعه محور در دوبرجی داراب