مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-02سياسي

خروس بی محل / راز همدلی فرانسه با زم


حمایت تمام قد وزارت خارجه فرانسه از روح الله زم در حالی که وی تابعیت این کشور را ندارد، نشان از وجود ارتباطی قوی و سازمان یافته میان این مجرم امنیتی و دولت و دستگاه های اطلاعاتی- امنیتی فرانسه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، برخورد قضایی با متهمان امنیتی دوتابعیتی در سال های اخیر باعث تلاش های گسترده دولت های غربی برای اثرگذاری بر سرنوشت پرونده آنها شده است.

در همین زمینه روز گذشته، یک روز بعد از آنکه سخنگوی قوه قضاییه خبر از صدور حکم اعدام روح الله زم داد، وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای مداخله جویانه به این بهانه بار دیگر ادعاهای خود را درباره فریبا عادلخواه مطرح و به حکم اعدام روح الله زم اعتراض کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوطن امروز ، اظهارات مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه درباره احکام صادر شده برای 2 مجرم ایرانی با واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مواجه شد.

سیدعباس موسوی در این زمینه با بیان اینکه رسیدگی و صدور احکام درباره جرائم اتباع ایرانی در یک فرآیند دادرسی عادلانه و در چارچوب مقررات و حقوق شهروندی در جمهوری اسلامی ایران در صلاحیت محاکم قضایی ایران است، گفت: خانم عادلخواه و روح الله زم متناسب با جرائم ارتکابی محکوم شده اند و در حال گذراندن محکومیت خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروس بی محل / راز همدلی فرانسه با زم

خروس بی محل / راز همدلی فرانسه با زم