مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02بين الملل

آمریکا زمان رأی گیری قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت را اعلام کرد


نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل بدون اشاره به شکست سنگین کشورش در نشست اخیر شورای امنیت، زمان رأی گیری قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در این شورا را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد بدون اشاره به شکست سنگین این کشور در نشست بررسی قطعنامه 2231 شورای امنیت و عدم همراهی کشورها با واشنگتن علیه ایران در مصاحبه باخبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا اواسط ماه جولای (ماه جاری میلادی) پیشنهاد تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را در شورای امنیت سازمان ملل را به رأی گیری خواهد گذاشت.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در این خصوص گفت: ما می خواهیم به شورای (امنیت) فرصت بدهیم تا در خصوص تمدید (تحریم تسلیحاتی ایران) بحث کند؛ ما از هر ابزاری استفاده خواهیم کرد و در این راستا پیشنهاد رای گیری را مطرح می کنیم.

کلی کرافت با طرح ادعایی مضحک و غیرقانونی مدعی شد که اگر تحریم ایران قابل تمدید نباشد، ایالات متحده سعی خواهد کرد تحریم های سازمان ملل علیه ایران را مطابق با توافق هسته ای 2015 (برجام) احیا کند! شایان ذکر است، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در 9 ماه می سال 2018 میلادی (18 اردیبشت ماه سال 1397) به صورت یکجانبه با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت، از توافق هسته ای با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا زمان رأی گیری قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت را اعلام کرد

آمریکا زمان رأی گیری قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت را اعلام کرد