مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02پزشكي

نکات ضروری برای استفاده صحیح از ماسک


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مهم‌ترین روش شناخته شده انتقال ویروس، قطرات تنفسی و تماس نزدیک با فرد مبتلا است؛ لذا برای پیشگیری از شیوع این ویروس، هنگام سرفه و عطسه و یا تماس با افراد باید از ماسک استفاده شود.

غلامرضا آهنی، امروز پنج شنبه 12 تیر در خصوص اهمیت استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا گفت: علاوه بر رعایت نکات بهداشت فردی استفاده از ماسک، نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این بیماری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سازمان بهداشت جهانی نیز در آخرین توصیه خود استفاده از ماسک را برای همه مردم ضروری می‌داند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: مهم‌ترین روش شناخته شده انتقال ویروس، قطرات تنفسی و تماس نزدیک با فرد مبتلا است؛ لذا برای پیشگیری از شیوع این ویروس، هنگام سرفه و عطسه و یا تماس با افراد باید از ماسک استفاده شود.

آهنی اظهار کرد: افراد مبتلا به کرونا ممکن است با وجود نداشتن علائم، ناقل این بیماری باشند؛ لذا استفاده از ماسک و یا گرفتن دستمال جلوی دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه نقش مهمی در محافظت از خود در برابر بیماری دارد.

وی در خصوص اصول استفاده از ماسک، گفت: بهتر است قبل و بعد استفاده از ماسک دست‌های خود را با آب و صابون شسته یا با مواد ضد عفونی‌کننده ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ضروری برای استفاده صحیح از ماسک

نکات ضروری برای استفاده صحیح از ماسک