مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-02اجتماعي

پرداخت کمک مدرسه اختیاری است/مدارس دولتی متخلف را گزارش کنید


رییس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدارس اجازه ندارند حین ثبت نام کمک به مدرسه اجباری دریافت کنند و والدین می توانند شکایت خود را در این زمینه مطرح کنند.

- امیر والی پور، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مشکل دریافت وجه از والدین دانش آموزان توسط مدیران مدارس هر ساله مطرح می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز افزود: والدین باید توسط مراجع قانونی و گاسخگو مسئله خود را مطرح کنند، شکایات باید قانونی مطرح شود.

والی پور با بیان اینکه با ثبت شمایت موظف به رسیدگی و پاسخگویی خواهیم بود، ادامه داد: سامانه ای تحت عنوان نظارت همگانی در سامانه شکایات آموزش و پرورش ایجاد شده است و والدین می توانند موارد این چنینی را با ذکر نام مدیر و مدرسه ثبت کنند.

وی اضافه کرد: اگر مسئله ای در این سامانه ثبت شود به صورت مستقیم به سمع و نظر مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پروش خواهد رسید و ما موظف هستیم ظرف 7 روز به مسئله رسیدگی کنیم.

والی پور با بیان اینکه ستاد ثبت نام در مناطق مختلف فعال شده است، یادآور شد: همچنین شهروندان می توانند با شماره تماس های 32525657 و 32563203 ارتباط گرفته و مسئله و مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک مدرسه اختیاری است/مدارس دولتی متخلف را گزارش کنید

پرداخت کمک مدرسه اختیاری است/مدارس دولتی متخلف را گزارش کنید