مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-02اقتصادي

قیمت های جعلی لوازم خانگی و ضعف اطلاع رسانی در سامانه 124


چند ماهی می شود که با شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات و کالاها هستیم، از طلا گرفته تا گوشی تلفن همراه و قطعات خودرو و .

دچار نوسانات قیمتی زیادی شده است که این نابسامانی حال به سراغ بازار لوازم خانگی رفته است.

- ، طبق مشاهدات میدانی لوازم خانگی از اول سال تاکنون دچار نوسانات قیمتی زیادی شده است به حدی که توان خرید برای بسیاری از این کالاها دیگر وجود ندارد و البته این دغدغه بیشتر به سمت زوجین جوانی رفته که قرار است یک زندگی را با وسایل نو شروع کنند اما نمی توانند آن را تامین کنند.

کیوان گردان مدیر کل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت معتقد است که در کشور ظرفیت تولید 20 میلیون دستگاه را در صنایع لوازم خانگی کوچک و بزرگ داریم اما اکنون جای سوال دارد که اگر این توان وجود دارد چرا پیشرفت ها در این زمینه کم بوده است؟.

بسیاری از مسئولان معتقد هستند که لوازم خانگی در داخل کشور تولید می شود اما این تولید چرا همراه با گران شدن ارز پیش می رود؟ به گفته کارشناسان صنعتی، افزایش تولید در بسیاری از اقلام لوازم خانگی می تواند باعث کاهش قیمت ها شود اما هنوز تا رسیدن به ظرفیت مطلوب، راه زیادی باقی مانده است.

در کشور ظرفیت سازی برای تولید لوازم خانگی بزرگ انجام شده است و تولید کنندگان گفته اند که این برنامه را به صورت جدی دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های جعلی لوازم خانگی و ضعف اطلاع رسانی در سامانه 124

قیمت های جعلی لوازم خانگی و ضعف اطلاع رسانی در سامانه 124