مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-02سياسي

ارائه اخرین یافته ها درباره مغز از سوی 10 محقق برجسته


رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با اشاره به برگزاری چهارمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران گفت: این رویداد به صورت مجازی برگزار می شود و طی آن آخرین یافته های علمی در این حوزه ارائه خواهد شد.

- رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با اشاره به برگزاری چهارمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران گفت: این رویداد به صورت مجازی برگزار می شود و طی آن آخرین یافته های علمی در این حوزه ارائه خواهد شد.

محمدرضا آی رییس چهارمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران در گفت و گو با ایسنا ،با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها قرار بود این سمپوزیوم اردیبهشت ماه برگزار شود،گفت: با شیوع ویروس کرونا و تاخیر در برگزاری این سمپوزیوم، تصمیم گرفتیم این رویداد را به صورت مجازی برگزار کنیم تا همه فعالان این حوزه از این فرصت بهره مند شوند.

آی، با بیان اینکه 750 نفر برای حضور در این رویداد ثبت نام کردند، یادآور شد: در مدت دو روز برگزاری سمپوزیوم و طی روزهای 11 و12 تیرماه 10سخنران برجسته داخلی و خارجی درباره به روزترین موضوعات نقشه برداری مغز سخنرانی می کنند.

وی برگزاری پنل های تخصصی را از برنامه های جنبی این رویداد نام برد و افزود: موضوعات نیز به گونه ای انتخاب شده اند تا تمام حوزه های مرتبط با نقشه برداری مغز را پوشش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اخرین یافته ها درباره مغز از سوی 10 محقق برجسته

ارائه اخرین یافته ها درباره مغز از سوی 10 محقق برجسته