مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-01پزشكي

6 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر سه شهرستان این استان در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا و سه شهرستان دیگر در مرحله هشدار قرار دارند.

دکتر عبدالمحمد خواجه‌ییان روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شرایط در شهرستان‌های که وضعیت قرمز و هشدار دارند در پایدار است زیرا تقسیم‌بندی و نشانه‌گذاری این شهرستان‌ها بر اساس موارد بستری است که روزانه در حال تغییر است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی احتمال داده می‌شود تعداد زیادی از افراد جامعه که بیشتر بی علامت هستند ناقل بیماری کرونا باشند و در تماس‌های روزانه می‌توانند این بیماری را به افراد سالم نیز منتقل کنند.

خواجه ییان افزود: تماس بین افراد سالم و بیمار در جامعه باعث گردش ویروس می‌شود و از این طریق چرخه انتقال بیماری پایدار می‌ماند، به همین دلیل افراد در صورت امکان و نداشتن اضطرار از منزل خارج نشوند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهارداشت: هر گونه تجمع‌، دورهمی‌، مراسم جشن و سوگواری و از این دست برنامه‌ها که موجب تجمع می‌شود در شرایط قرمز کرونایی در این استان فاجعه بار خواهد بود.

وی یادآورشد: شیوع بیماری کووید 19 در این استان و بسیاری از جاهای کشور بعد از کاهش خوبی که در اواخر فروردین و نیمه اول اردیبهشت داشت، دوباره روبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی است

6 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی است