مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-01بين الملل

سیاستمدار لبنانی: اهرم فشار آمریکا علیه ایران نخواهیم بود


رییس جریان «المرده» لبنان با تأکید بر ادامه حمایت از محور مقاومت، گفت: «آنچه آمریکایی ها می خواهند این است که در میز مذاکراه با ایران، اهرم فشاری در دست آنان باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلیمان فرنجیه رییس جریان المرده لبنان و از وزرای سابق این کشور، تأکید کرد که بحران حال حاضر لبنان، به خاطر نظام اقتصادی کنونی و محاصره اقتصادی علیه این کشور است.

فرنجیه با بیان اینکه این محاصره به خاطر این است که لبنان از جمله کشورهای محور مقاومت است، گفت: فشار آمریکا به لبنان امروز از طریق صندوق بین المللی پول صورت می گیرد.

سیاست پولی باعث فروپاشی [لبنان] شده است، ولی برخی طرف ها با سوء استفاده از این وضعیت، برای فشار به مقاومت و سوریه استفاده می کنند .

وی در گفت وگو با شبکه خبری المیادین تأکید کرد: آنچه خواستار آن نیستیم، جنگ داخلی و نابودی تمام چیزهایی است که ساخته ایم و پرهیز از جنگ داخلی، مسئولیتی است که بر دوش همه قرار دارد .

این سیاستمدار لبنانی ادامه داد: همان طور که نمی توانم اسمم را تغییر دهم، موضع و موقعیت حمایتی خود در محور مقاومت را تغییر نخواهم داد و از کشتی مقاومت، پیاده نخواهم شد .

فرنجیه با اشاره به اینکه سایر کشتی ها، هیچ ارزشی ندارند ، تصریح کرد: همپیمانانم را رها نخواهم کرد، هر چند با آنان، هزینه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار لبنانی: اهرم فشار آمریکا علیه ایران نخواهیم بود

سیاستمدار لبنانی: اهرم فشار آمریکا علیه ایران نخواهیم بود