مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-01پزشكي

«کرونا» را شوخی نگیرید/آژیر قرمز در بندرعباس به صدا در آمد


اینجا تلخی و شیرینی در کنار هم است و پرسنل و پزشکان و پرستاران در تلاش اند تلخی ها به شیرینی تبدیل شود و کمتر بیماری به مرگ فکر کند.

- کرونا را شوخی نگیرید/آژیر قرمز در بندرعباس به صدا در آمد ایسنا/هرمزگان اینجا تلخی و شیرینی در کنار هم است و پرسنل و پزشکان و پرستاران در تلاش اند تلخی ها به شیرینی تبدیل شود و کمتر بیماری به مرگ فکر کند.

در این روزهایی که کرونا، در حال یکه تازی است و در جامعه تا حدی توانسته بیم و نا امیدی و هراس ایجاد کند، بیماران رها شده از کرونا، مهم ترین عامل در شکست این بیماری را، توکل، امید به زندگی و روحیه ای شاد می دانند، البته روحیه ای که با حضور مدافعان سلامت در سنگر مهربانی میسر شده است.

اکنون هرمزگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، آمار مبتلایان به کرونایش در وضعیت بحرانی و تعداد جان بخاتگان کرونا در این استان به عدد 300 نزدیک می شود به طوری که تاکنون 10 الی 15 درصد از مردم هرمزگان به کووید 19 مبتلا و علائم بیماری را بروز داده اند، کادر درمان با تمامی سختی ها در راه خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون بیش از 40 هزار آزمایش تشخیص کرونا در استان گرفته شده است که 22 درصد بیشتر از متوسط کشوری است و 700 تخت معمولی و 80 تخت آی سی یو در حال خدمات دهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» را شوخی نگیرید/آژیر قرمز در بندرعباس به صدا در آمد

«کرونا» را شوخی نگیرید/آژیر قرمز در بندرعباس به صدا در آمد