مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-01سياسي

87 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی بیش از 87 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور واگذاری کار به مردم تمامی فعالیت های کمیته امداد مراکز نیکوکاری در سراسر کشور ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان نیکوکاری، سبقت در خیرات و هم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: بهره گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، تشکیل شبکه های محلی، صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم از اهداف دیگر ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای، فرهنگی در کنار خدمات حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران در کمک به نیازمندان از جمله برنامه های مراکز نیکوکاری است.

صفری با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری باعث فرهنگ نوعدوستی و حس مسؤولیت اجتماعی در بین مردم می شود، تاکید کرد: ما هر چه بیشتر با مساجد گره بخوریم با مشکلات و آسیب های کمتری مواجه خواهیم شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه 98 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند، گفت: در سال گذشته خیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد

87 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد