مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-01اجتماعي

مطالبه گری مردم در حوزه محیط زیست اتفاق ارزشمندی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: امروز مردم نسبت به گذشته، دغدغه های جدی در حوزه محیط زیست دارند و این مطالبه گری یک اتفاق ارزشمند است که باید ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در کارگاه آموزشی محیط زیست ویژه آموزش دهندگان و کارشناسان نهضت سواد آموزی استان قم گفت: همه مردم در یک دهه گذشته آثار منفی و زیانبار تخریب طبیعت و محیط زیست را به خوبی در جامعه مشاهده کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز مردم نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه و مطالبه دارند، آن را یک اتفاق ارزشمند دانست و گفت: چالش ها و معضلات زیست محیطی در کشورمان حقیقتا جدی است و همانگونه که در اصل 50 قانون اساسی نیز ذکر شده است، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی و عمومی تلقی می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید در فکر و اندیشه ما شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید با همدلی و مشارکت، تلاش کنند تا به سمت جامعه ای پاک حرکت کنند، زیرا نگاه تک بعدی به مسائل اقتصادی و اجتماعی، آسیب زننده است.

وی در پایان نقش تک تک افراد جامعه در حفظ محیط زیست را بسیار مؤثر عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند با راهکارهای ابتدایی و با کمترین هزینه ها، از ایجاد بحران های جدی و تحمیل هزینه های گزاف جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مردم در حوزه محیط زیست اتفاق ارزشمندی است

مطالبه گری مردم در حوزه محیط زیست اتفاق ارزشمندی است