مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 18:002020-07-01سياسي

شهدای سلامت انزلی میزبان پرچم بارگاه امام رضا(ع) شدند


خادمان بارگاه مقدس رضوی با حضور در منزل شهدای سلامت بندرانزلی با خانواده های شهدای سلامت این شهر ساحلی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه چهارشنبه خادمان حرم رضوی در ادامه برنامه های سفر خود پس از حضور در ندامتگاه مرکزی و گلزار شهدای بندر انزلی پرچم بارگاه امام رضا(ع) را به منزل دکتر سیامک دیوشلی و سرپرستار تهمینه ادیبی، شهدای سلامت بندرانزلی برده و با خانواده های این دو شهید بزرگوار دیدار کردند.

خادمان حرم رضوی عصر امروز نیز با حضور در روستاهای لیجارکی، حسن رود و گلشن شهرستان بندرانزلی با خانواده های شهیدان محبی، یگانه، رحمانی مقدم و حسن خواه نیز دیدار کردند.

دکتر سیامک دیوشلی پزشک متخصص متخصص اطفال و تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بودند که در دوران شیوع ویروس کرونا و در جریان خدمت رسانی به مردم به کرونا مبتلا شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است خادمان حرم رضوی از صبح امروز در بندرانزلی حضور داشته و به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن میلاد ثامن الحجج (ع) پس از حضور در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، به سمت ندامتگاه مرکزی شهر رفته و این پرچم مقدس را به میان زندانیان گرفتار در بند بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای سلامت انزلی میزبان پرچم بارگاه امام رضا(ع) شدند

شهدای سلامت انزلی میزبان پرچم بارگاه امام رضا(ع) شدند