مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-01سياسي

بزرگراه اسپیران تنها راه ارتباطی ایران و اوراسیا است


نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو با اشاره به عملکرد مطلوب نمایندگان تبریز در دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تبریز دارای چهار مسیر خروجی به تهران ، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو با اشاره به عملکرد مطلوب نمایندگان تبریز در دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تبریز دارای چهار مسیر خروجی به تهران ، اهر، مرند و مراغه است که اکنون با تکمیل پنجمین مسیر "بزرگراه اسپیران" تنها راه اتصال ایران به اوراسیا ایجاد خواهد شد.

علیرضا منادی عصر چهارشنبه 11 تیر، در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، با بیان این که تبریز، جایگاه ویژه ای در کشورمان دارد، گفت: تبریز همواره خاستگاه تمامی اتفاقات مهم ایران بوده و حتی اساس مجلس شورای اسلامی نیز در تبریز شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: افرادی چون ستارخان بودند که در زمان مشروطه توانستند پس از مجاهدت های فراوان و شهادت بسیاری، مجلس را شکل دهند.

وی اظهار کرد: تبریز در حوزه علمی با وجود علامه های بزرگی چون طباطبایی، امینی و جعفری، در حوزه های شعر و ادب با داشتن شاعرانی چون شهریار و پروین اعتصامی و در سایر عرصه ها همواره اولین خاستگاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه اسپیران تنها راه ارتباطی ایران و اوراسیا است

بزرگراه اسپیران تنها راه ارتباطی ایران و اوراسیا است