مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 17:202020-07-01پزشكي

واکسن کرونای ساخت ایران در آستانه آزمایش انسانی قرار دارد


مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: «در مورد تولید واکسن کووید19 در ایران علاوه بر اینکه هیچگونه عقب ماندگی در زمنیه دستاوردهای علمی نداریم بلکه از یک هفته تا یکماه از کشورهای پیشرفته دنیا نیز جلوتر هستیم.

- مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در مورد تولید واکسن "کووید19 "در ایران علاوه بر اینکه هیچگونه عقب ماندگی در زمنیه دستاوردهای علمی نداریم بلکه از یک هفته تا یکماه از کشورهای پیشرفته دنیا نیز جلوتر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ پس از اظهارات روز گذشته وزیر بهداشت در مورد آزمایش موفق واکسن کرونا بر روی نمونه های حیوانی مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه نیز از آغاز آزمایش این واکسن ها بر روی نمونه ای انسانی در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر کیانوش جهانپور در مورد چگونگی ساختن واکسن کرونا یا "کووید19" در ایران گفت: از هفته آغازین انتشار ویروس کرونا در کشور گروهای مختلف از دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در زمینه تهیه واکسن فعالیت های خود را آغاز کردند و این در حالی بود که بنا بود تا زمانیکه این موضوع به نتایج مثبتی نرسیده است اطلاع رسانی بی مورد نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه متخصصان زیادی شامل ویروس شناسان، ایمنی شناسان و دیگر متخصصان این عرصه در زمینه تولید واکسن بیماری "کووید19 "در حال فعالیت هستند گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونای ساخت ایران در آستانه آزمایش انسانی قرار دارد

واکسن کرونای ساخت ایران در آستانه آزمایش انسانی قرار دارد