مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-01سياسي

واحدهای متخلف بهداشتی در اصفهان با نصب پارچه نوشته معرفی می شوند


برخورد با واحدهای متخلف در استان جدی خواهد بود و باید این واحدها با نصب پارچه نوشته معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در سی و هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: برخورد با واحدهای متخلف در استان جدی خواهد بود و باید این واحدها با نصب پارچه نوشته معرفی شوند، البته لازم است واحدهایی مقید به این امور نیز  تشویق و به مردم معرفی شوند.

استاندار اصفهان یادآور شد: نظارت مردمی نقش مهمی در جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف بهداشتی دارد لذا مردم، رعایت نکردن موازین بهداشتی را به شماره 190 گزارش کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید با ارائه کدهای بهداشتی واحدهای متخلف در این زمینه فعال باشند و سازمان ها نیز بر رعایت اصول بهداشتی در زیر مجموعه خود اهتمام بورزند و هر سازمان با معرفی یک رابط بهداشتی و توجیه آن ها توسط دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، مباحث بهداشتی را دنبال کند.

رضایی ادامه داد: همانگونه که پیش از این از سوی مدیریت استان، اهتمام به نماز را یکی از مولفه های ارزشیابی مدیران دولتی عنوان شد، از امروز نیز رعایت موازین بهداشت به ویژه در مدیریت بیماری کرونا از مولفه های ارزشیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی قرار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای متخلف بهداشتی در اصفهان با نصب پارچه نوشته معرفی می شوند

واحدهای متخلف بهداشتی در اصفهان با نصب پارچه نوشته معرفی می شوند