مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-01سياسي

چالش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی


رییس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: از ادارات مربوطه خصوصاً شهرداری ها می خواهیم که به صورت جدی وارد مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شوند.

- ایسنا/اصفهان رییس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: از ادارات مربوطه خصوصاً شهرداری ها می خواهیم که به صورت جدی وارد مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شوند.

نجفعلی علیان، امروز (چهارشنبه-11 تیر ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در شهرستان، ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی یک چالش است.

در پرونده هایی که در کمیسیون مربوطه و دادگستری رسیدگی می کنیم شاهد میل و رغبتی برای ساخت و سازهای غیرمجاز به نام ویلا در اراضی کشاورزی، هستیم.

وی ادامه داد: معتقدم اگر جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته نشود تا 10 سال دیگر غالب زمین های کشاورزی به ساختمان تبدیل می شود و می تواند در از بین بردن اشتغال در بخش های مختلف تأثیرگذار باشد و فرهنگ ویلا نشینی جای فرهنگ اشتغال را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دادگستری شهرستان گلپایگان، گفت: از ادارات مربوطه خصوصاً شهرداری ها می خواهیم که به صورت جدی وارد مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شوند و قبل از هرگونه ساخت و سازی توقف های لازم انجام شود و اگر واقعاً نمی توانند اقدام به توقف کنند دادگستری با مجوزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی

چالش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی