مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-01بين الملل

افشای محتوای مکالمات تلفنی ترامپ با رهبران جهان


ترامپ در مکالماتش با «ولادیمیر پوتین» شخصیتی فرمانبر داشته، اما در مقابل، عمدتا در گفتگو با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان عصبانی بوده و در گفتگوهایش با «ترزا می» نخست وزیر سابق انگلیس رفتاری توهین آمیز داشته است.

- ترامپ در مکالماتش با ولادیمیر پوتین شخصیتی فرمانبر داشته، اما در مقابل، عمدتا در گفتگو با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان عصبانی بوده و در گفتگوهایش با ترزا می نخست وزیر سابق انگلیس رفتاری توهین آمیز داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، کارل برنشتاین خبرنگار محقق مشهور آمریکایی که اکنون با شبکه خبری سی ان ان همکاری دارد، مدت چهار ماه یعنی از ماه مارس تا ژوئن را صرف بررسی مکالمات تلفنی دونالد ترامپ با سیاستمداران عالی رتبه دیگر کشورهای جهان کرده است.

او توانسته است در این مدت با پرس وجو و تحقیق از مقامات اطلاعاتی آمریکا، مقامات کاخ سفید و مشاوران نزدیک به دونالد ترامپ، از محتوای صدها مکالمه تلفنی رییس جمهوری آمریکا با رهبران سیاسی جهان آگاهی یافته و آنها را تجزیه و تحلیل کند.

افرادی که با آقای برنشتین گفتگو کرده اند، مقاماتی بودند که یا در زمان انجام این مکالمات تلفنی حضور داشتند و آنها را گوش داده اند یا پس از پایان این مکالمات، متن های دقیق و چاپ شده آنها را در اختیار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای محتوای مکالمات تلفنی ترامپ با رهبران جهان

افشای محتوای مکالمات تلفنی ترامپ با رهبران جهان