مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-01سياسي

تشریح برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان


رییس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با اشاره به ورود کاروان خدام رضوی از امروز به جنوب کرمان گفت: از برنامه های امسال کاروان زیر سایه خورشید سفر به جبالبارز شمالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حسین مشایخی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: از اصلی ترین برنامه های کاروان زیر سایه خورشید دیدار با اولیای دم به منظور جلب رضایت آنها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد محکوم به اعدام است.

رییس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان تصریح کرد: طبق روال هرساله کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت به جنوب کرمان سفر می کند و امروز 11 تیرماه وارد شهر جیرفت شدند.

مشایخی بیان داشت: خدام رضوی ابتدا در گلزار شهدای گمنام شهر جیرفت حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس با امام جمعه این شهر دیدار و گفت وگو کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های امروز کاروان زیر سایه خورشید، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و عیادت از یک نفر بیمار سرطانی است.

رییس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان گفت: حضور هرساله کاروان زیر سایه خورشید، خیر و برکات زیادی برای زندانیان و خانواده های نیازمندان به همراه دارد و همان طور که شاهد هستیم سال های گذشته تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد محکوم به اعدام به واسطه پرچم مطهر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان

تشریح برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان