مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-01اقتصادي

وزیر راه: سقف افزایش اجاره بهای مجاز در تهران 25 درصد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در الیگودرز پروژه هایی داریم که نیاز مبرم اند و سال ها طول کشیده اند، - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش فروش متری مسکن در بورس گفت: بحث مسکن در بورس امر پیچیده ای است و قابل انجام سریع نیست در همین راستا صندوق  تامین سرمایه زمین و مسکن را تشکیل داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در الیگودرز پروژه هایی داریم که نیاز مبرم اند و سال ها طول کشیده اند، اظهار داشت: امروز در جلسه ای که با حضور استاندار لرستان انجام گرفت بنا شد زیر گذر 9 کیلومتر ابتدای جاده داران به الیگودرز هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: حدود 5 کیلومتر از پروژه تعریض محور شول آباد به خان آباد باقی مانده است که بنا شد این پروژه با مشارکت استان تا قبل از رسیدن فصل سرما انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت راه های روستایی شهرستان الیگودرز عنوان کرد: با توجه به گستردگی و وسعت روستا های این شهرستان حجم زیادی کار پیش رو است، ولی با توجه به محدودیت اعتبارات راه های روستایی که امسال استانی شده و اعتبار ملی ندارند بنا شد با کمک استاندار حدود 20 کیلومتر راه روستایی این شهرستان تا قبل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: سقف افزایش اجاره بهای مجاز در تهران 25 درصد است

وزیر راه: سقف افزایش اجاره بهای مجاز در تهران 25 درصد است