مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-01اقتصادي

بناهای تاریخی پردیس کشاورزی نیازمند سرمایه گذاری است


بهره برداری مناسب از بناهای تاریخی پردیس کشاورزی کرج نیازمند سرمایه گذاری و تامین امکانات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع بعد ازظهر چهارشنبه در دویست ویکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و سرپرست اداره میراث فرهنگی استان البرز همراه بود، اظهار کرد: پردیس کشاورزی دانشگاه تهران از جمله مراکز علمی با ارزش شهر کرج است، از نظر علمی و گردشگری نیز ظرفیت بالایی محسوب می شود اما بهره برداری مناسب از میراث و بناهای تاریخی این مجموعه نیازمند سرمایه گذاری و تامین امکانات است.

وی با تاکید بر اینکه به یقین هرگونه هزینه کرد در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران موجب ارزش افزوده برای شهر کرج است، گفت: انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی برای توسعه و بهره برداری بهینه از این مرکز علمی و گردشگری امری ضروری است.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت رسیدگی و ساماندهی جداره های دانشگاه پردیس کشاورزی از سمت بلوار چمران، افزود: انجام این اقدامات از سمت خیابان زکریای رازی نیز مهم است.

زارع با اشاره به اهمیت ایجاد باغ گیاه شناسی در اراضی دولت آباد که در دست اقدام است، گفت: این امر نیز فرصتی فوق العاده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناهای تاریخی پردیس کشاورزی نیازمند سرمایه گذاری است

بناهای تاریخی پردیس کشاورزی نیازمند سرمایه گذاری است