مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:102020-07-01بين الملل

عریقات: نتانیاهو معتقد است اسراییل به جنگ نیاز دارد نه صلح


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان تمام تلاش خود را می کند تا یک ائتلاف بین المللی شکل بگیرد که اسراییل را ملزم به خودداری از طرح الحاق کند.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان تمام تلاش خود را می کند تا یک ائتلاف بین المللی شکل بگیرد که اسراییل را ملزم به خودداری از طرح الحاق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین خاطرنشان کرد: اگر اسراییل اقدام به الحاق غور فلسطین و شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری اشغالی به اراضی تحت کنترل خود کند؛ چه این اقدام در مسافت یک سانتیمتر یا در سطح تمامی اراضی اشغالی رخ دهد، این به معنای انهدام تشکیلات خودگردان فلسطین است.

عریقات گفت: انهدام تشکیلات خودگردان فلسطین یک طرح اسراییلی همزمان با طرح الحاق است و ما از جهانیان می خواهیم که در قبال اسراییل تنها از این عبارت استفاده کند که اگر شما اقدام به الحاق کنید تحریم ها و پیامدهای خطرناکی در مناسبات و روابط ما با شما به وجود خواهد آمد .

صائب عریقات خاطرنشان کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل بر این باور است که اسراییل به نزاع، خشونت و جنگ نیاز دارد نه به صلح، امنیت و ثبات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: نتانیاهو معتقد است اسراییل به جنگ نیاز دارد نه صلح

عریقات: نتانیاهو معتقد است اسراییل به جنگ نیاز دارد نه صلح