مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-01اقتصادي

لزوم تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل همدان/ 5 میلیارد تومان نیاز داریم


مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی همدان به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه برای ساخت خوابگاه دانشجویی تحصیلات تکمیلی نیاز به کمک خیرین داریم اظهار کرد: ساخت این خوابگاه به همت مجمع خیرین سلامت همدان و خیرین چندین سال پیش آغاز شد که در حال حاضر فاز اول آن به اتمام و بهره برداری رسیده است.

وی به تأکید بر لزوم ساخت خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی متأهل بیان کرد: هدف از ساخت خوابگاه، حل مشکل و دغدغه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متأهلی است که برای تحصیل به همدان می آیند.

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه برنامه ریزی شده تا 110 واحد از خوابگاه ساخته شود و در اختیار زوجین دانشجو قرار گیرد گفت: تاکنون 30 واحد ساخته و تحویل داده شده  و برای ساخت 80 واحد باقیمانده نیز نیاز به مشارکت مردمی داریم.

وی بیان کرد: تأمین مسکن برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی پزشکی باعث می شود آنها دغدغه ای نداشته باشند و پس از پایان تحصیل نیز در این شهر بمانند و به ارائه خدمات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل همدان/ 5 میلیارد تومان نیاز داریم

لزوم تکمیل خوابگاه دانشجویان متاهل همدان/ 5 میلیارد تومان نیاز داریم