مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-01اقتصادي

جزییات جدید از عرضه متری مسکن در بورس/ پیشرفت خوب طرح اقدام ملی مسکن


وزیر راه و شهرسازی جزییات طرح پیش فروش متری مسکن در بورس را تشریح کرد و گفت: طرح اقدام ملی مسکن از پیشرفت مناسب و خوبی در استان ها برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در الیگودرز یکسری پروژه داریم که نیاز مبرم مردم است، اظهار داشت: امروز قرار شد 9 کیلومتری که در ابتدای جاده داران است، تا سه راهی شول آباد و زیرگذر آن را هرچه سریع تر پیمانکار تکمیل کند و گره بزرگی از کار مردم باز شود.

آسفالت 20 کیلومتر راه روستایی و بهسازی 60 کیلومتر راه الیگودرز وی با بیان اینکه پروژه تعریض محور شول آباد تا خان آباد که 5 کیلومتر آن انجام شده، را در مشارکت با استان انجام می دهیم و اجرای آن تا قبل از فصل سرما در الیگودرز در اولویت است، تصریح کرد: راه های روستایی الیگودرز گستردگی و وسعت و پراکندگی دارد و حجم زیادی کار پیش رو است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اعتبارات راه های روستایی استانی شده و اعتبار ملی وجود ندارد، قرار شد با همت استان و زیر سازی هایی که میسر است انجام شود، سازمان راهداری آسفالت 20 کیلومتر راه روستایی را عهده دار شود، همچنین 60 کیلومتر راه روستایی الیگودرز هم بهسازی و شن ریزی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از عرضه متری مسکن در بورس/ پیشرفت خوب طرح اقدام ملی مسکن

جزییات جدید از عرضه متری مسکن در بورس/ پیشرفت خوب طرح اقدام ملی مسکن