مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-01سياسي

نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مجموعه شاغلین دادگستری عزتمندانه و متواضعانه است


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مجموعه شاغلین در دادگستری و مراکز مرتبط، عزتمندانه و متواضعانه است و هرگونه اقدامی که بخواهد عزت و شرافت دستگاه قضا را زیر سوال ببرد، - رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مجموعه شاغلین در دادگستری و مراکز مرتبط، عزتمندانه و متواضعانه است و هرگونه اقدامی که بخواهد عزت و شرافت دستگاه قضا را زیر سوال ببرد، آن عمل منفور ترین اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران،حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی در آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران با اشاره به افزایش سطح رضایتمندی از عملکرد مطلوب دادگستری تهران اظهار کرد: این افتخار آفرینی برای جامعه اسلامی، جز با زحمات شما عزیزان حاصل نشد و نتیجه این تلاش باعث خواهد شد تا تشکیلات قوه قضاییه در منظر عموم جامعه به معنای واقعی خودش دست پیدا نماید.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) گفت: این کشور اسلامی در کنف لطف و حمایت این امام بزرگوار و رئوف قرار دارد.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خاطر نشان کرد: وقتی شخصی عنوان مدیریت و قضاوت را بر سینه خودش حک می کند و بیان می دارد، من منتخب دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مجموعه شاغلین دادگستری عزتمندانه و متواضعانه است

نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مجموعه شاغلین دادگستری عزتمندانه و متواضعانه است