مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-01سياسي

آستان قدس رضوی مرکز ایران


امام خمینی(س) توجه خاصی به آستان قدس رضوی و جایگاه حضرت رضا(ع) داشت و روز تولد آن حضرت را روزی مبارک معرفی کرد و در دیدار نماینده خود در آستان قدس و جمعی از کارکنان آن آستان اظهار می دارد: - امام خمینی(س) توجه خاصی به آستان قدس رضوی و جایگاه حضرت رضا(ع) داشت و روز تولد آن حضرت را روزی مبارک معرفی کرد و در دیدار نماینده خود در آستان قدس و جمعی از کارکنان آن آستان اظهار می دارد: این مهمانهای عزیز از جایی می آیند که دلهای ملائکه الله به آنجا متوجه است.

اصلاً مرکز ایران آستان قدس است و ما امیدواریم که همه ما را خداوند از خدمتگزاران آستان قدس رضوی ـ سلام الله علیه ـ قرار بدهد.

پایگاه خبری جماران: علی بن موسی الرضا(ع)، هشتمین امام شیعیان در سال 148 قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود.

پدر بزرگوارش امام موسی بن جعفر(ع) وی را وصی و جانشین خود معرفی کرد و او را صاحب حکمت، معرفت و سخاوت و قیام کننده به اوامر الهی میدانست.

امام رضا(ع) نزد همگان حتی دولتمردان حکومت مأمون و نیز خود مأمون به علم و کمال شهرت داشت، از این رو ایشان را عالم آل محمد(ص) نامیده اند.

ایشان در میان اهل سنت نیز به داناترین، سخاوتمندترین و کریم ترین مردمان زمان خود شهرت داشت، (ابن ابی الحدید، شرح نهج البلاغه، ج 15، ص 291) امام خمینی(س) توجه خاصی به آستان قدس رضوی و جایگاه حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی مرکز ایران

آستان قدس رضوی مرکز ایران