مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-01اقتصادي

105 میلیون بچه ماهی در مازندران رهاسازی می شود


تا پایان مردادماه 105 میلیون قطعه بچه ماهی با کمک شرکت ها و اتحادیه ها در رودخانه های منتهی به دریا در استان رهاسازی می شود.

- ساری- سرپرست شیلات مازندران گفت: تا پایان مردادماه 105 میلیون قطعه بچه ماهی با کمک شرکت ها و اتحادیه ها در رودخانه های منتهی به دریا در استان رهاسازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن اسحاقی عصر چهارشنبه در مراسم رهاسازی بیش از 20 میلیون قطعه بچه ماهی سفید با بیان اینکه تا پایان مردادماه 105 میلیون قطعه بچه ماهی رهاسازی می شود، افزود: از این میزان 80 تا 90 میلیون بچه ماهی در مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی شهید رجایی و بقیه در استخرهای استان انجام می شود.

وی تعدیل صیادی، خستگی و زیان بار بودن این شغل را از دغدغه های مهم برشمرد و با بیان اینکه در تلاش و پیگیری برای تحقق این مهم هستیم، افزود: یکی از رسالت های اداره کل شیلات بازسازی ذخایر آبزیان خزر است که در حال حاضر اجرایی می شود.

مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر اینکه کمک به مرکز بازسازی یکی از اهداف اصلی این سازمان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال 98 دو استخر بچه ماهی با وسعت هفت هزار مترمربع ایجاد شد که دو هزار و 500 قطعه ماهی مولد رهاسازی و چهار میلیون بچه ماهی تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 میلیون بچه ماهی در مازندران رهاسازی می شود

105 میلیون بچه ماهی در مازندران رهاسازی می شود