مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-01پزشكي

شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر روند افزایشی دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بروز بیماری کووید 19 در استان بوشهر نیز مانند خیلی از جاهای کشور مجدداً رو به افزایش گذاشته است.

- عبدالمحمد خواجه ییان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همان طور که قبلاً نیز پیش بینی شده بود ابتدا موارد سرپایی و بعد موارد بستری در استان بوشهر افزایش پیداکرده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند و سه شهرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند تصریح کرد: این شرایط پایدار نخواهد ماند و تغییر خواهد کرد، چون تقسیم بندی و نشانه گذاری این شهرستان ها بر اساس موارد بستری است که روزانه در حال تغییر است.

بیماری کرونا هیچ گونه درمانی ندارد دکتر خواجه ییان افزود: این بیماری هیچ گونه درمانی ندارد و کسانی که در بیمارستان بستری هستند عمدتاً درمان های نگه دارنده برای آن ها صورت می گیرد و باید تمام تلاشمان را بر پیشگیری بیماری بگذاریم.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا باید مجموعه ای از اقدامات را تمام افراد جامعه چه کارمند، بازاریان و خانه دار انجام دهند و هیچ راه واحدی برای پیشگیری مطلق از بیماری وجود ندارد.

مهم ترین کارها برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مهم ترین کارها برای پیشگیری از ابتلاء به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر روند افزایشی دارد

شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر روند افزایشی دارد