مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-01سياسي

رسانه ها حساسیت مردم را نسبت به رعایت بهداشت عمومی افزایش دهند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در همدان گفت: رسانه ها باید حساسیت مردم را نسبت به رعایت بهداشت عمومی افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر ظهر چهارشنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در همدان افزود: رسانه ها باید حساسیت مردم به رعایت بهداشت عمومی و اجرای پروتکل ها را بالا ببرند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع و درست و پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، گفت: نشست های خبری با موضوع کرونا در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم برگزار می شود.

ربانی گفت: شهرداری باید نسبت به انجام تبلیغات محیطی اقدام و نشریات و خبرگزاری ها نسبت به تهیه اخبار و گزارشات تخصصی در زمینه آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی استاندار همدان نیز در جلسه کمیته امنیت روانی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: دستگاه هایی که شرح وظایفشان در مقابله با کرونا معین شده باید تلاش های خود در این راستا را افزایش دهند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه بر تالارها، نمایشگاه ها، رستوران ها و قلیان سراها نظارت بیشتری صورت می گیرد، گفت: تمام اقدامات بازرسان در زمینه کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا باید به صورت مستند به کمیته امنیت روانی ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها حساسیت مردم را نسبت به رعایت بهداشت عمومی افزایش دهند

رسانه ها حساسیت مردم را نسبت به رعایت بهداشت عمومی افزایش دهند