مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-01سياسي

ارتش و سپاه پناهگاهی محکم و نفوذ ناپذبر برای مردم هستند


با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه پناهگاهی محکم نفوذ ناپذیر برای مردم هستند، گفت: وحدت سپاه و ارتش برای دشمنان نظام اسلامی بیم آفرین و برای دوستان نظام اسلامی امید آفرین است.

- با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه پناهگاهی محکم نفوذ ناپذیر برای مردم هستند، گفت: وحدت سپاه و ارتش برای دشمنان نظام اسلامی بیم آفرین و برای دوستان نظام اسلامی امید آفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان و فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با اشاره به جایگاه ارتش در جامعه گفت: ارتش امروز به عنوان یک ارتش ولایی، شجاع و امین شناخته می شود.

وی افزود: ارتش امروز ثابت کرده است که امانت دار نظام، پای کار، پاکدست، مقتدر و با وجدان کاری بالا است، اما با وجود این شرایط بسیار مطلوب، ما هرگز نباید به وضعیت موجود راضی باشیم چرا که رضایت به وضعیت موجود به معنای پذیرش پس رفت است، لذا همه باید دست در دست هم قرار دهیم تا منزلت ارتش را هرچه بیشتر و بهتر ارتقا ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکیدکرد: یکی از مهم ترین وظایف ما، حفظ و ارتقای منزلت ارتش است، منزلت ارتش امروز کلمه طیبه و ارتش حزب الله بودن است، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش و سپاه پناهگاهی محکم و نفوذ ناپذبر برای مردم هستند

ارتش و سپاه پناهگاهی محکم و نفوذ ناپذبر برای مردم هستند