مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-01سياسي

گلپایگان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد است


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه گلپایگان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد است، گفت: مکان های عمومی برای کمک به کنترل شیوع بیماری کرونا از 50 درصد ظرفیت خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: با وجود سختی برگزاری انتخابات، اما انتخابات در شهرستان گلپایگان با کمترین حاشیه و بدون قانون گریزی انجام شد.

وی با بیان اینکه به دلیل کم توجهی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اکنون گلپایگان در وضعیت زرد است، بیان داشت: تهدید باید به فرصت تبدیل شود و در این زمینه شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی با حکم تعزیرات مکلف شدند که با عرضه کنندگان قلیان در شهرستان برخورد کنند.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه تالارها و مکان های عمومی برای کمک به کنترل شیوع بیماری کرونا از 50 درصد ظرفیت خود استفاده کنند تا در شهرستان به وضعیت سفید برسیم، تصریح کرد: تلاش ما اتمام پروژه های معوق مانده شهرستان است، برخی پروژه ها که مخالفت مردم را داشت اجرا نشد، موضوع پسماند و تملک زمین برای شرکت توسعه عمران با گذشت پنج سال در مرحله اجرا است.

مسئولان به نفع توسعه کشور کار کنند وی با تأکید بر اینکه مسئولین ادارات به نفع توسعه کشور کار کنند، گفت: در ساعات پیک مصرف برق، مراقب باشید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلپایگان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد است

گلپایگان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد است