مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-01حوادث

واژگونی دو تانکر حامل بنزین و گازوییل در اهواز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک تانکر حامل بنزین و یک تانکر گازوییل در دو حادثه جداگانه خبر داد.

- ابراهیم قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 5:53 بامداد امروز (11 تیرماه) خبر واژگونی یک تانکر حامل بنزین در جاده اندیمشک - اهواز بعد از پلیس راه، به سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی شد و نیروهای آتش نشانی در ساعت 6:12 در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در صحنه، نسبت به ایمن سازی این تانکر سوخت اقدام کردند.

این تانکر که از ماهشهر بارگیری خود را انجام داده بود، تقریبا 3 کیلومتر پس از پلیس راه، با انحراف از جاده، واژگون و محموله بنزین آن دچار نشست شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن شبکه برق به محل حادثه و گرم شدن هوا، بخارات ناشی از نشست بنزین، می تواند با یک عامل حرارت زا، شعله ور شود و ابعاد حادثه را گسترش دهد بنابراین همچنان آتش نشانان در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.

قنبری ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی بیان کرد: همچنین ساعت 9:59 امروز خبر واژگونی تانکر حامل گازوییل، در سه راهی صنایع فولاد به سمت اهواز، اطلاع رسانی شد که نیروهای 125 سریعا به محل حادثه اعزام شدند و از آتش سوزی تانکر جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی دو تانکر حامل بنزین و گازوییل در اهواز

واژگونی دو تانکر حامل بنزین و گازوییل در اهواز