مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-01فناوري

پرداخت حجمی قبوض تلفن ثابت


شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در سطح استان اصفهان که بیش از 10 خط تلفن ثابت دارند در صورت تمایل می توانند نسبت به پرداخت صورتحساب به صورت یکجا اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در سطح استان اصفهان که بیش از 10 خط تلفن ثابت دارند در صورت تمایل می توانند نسبت به پرداخت صورتحساب به صورت یکجا اقدام کنند.

رییس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت مخابرات منطقه اصفهان، در خصوص پرداخت تجمیع قبض تلفن ثابت و تسهیل پرداخت قبض های یکجا در ارگان ها ی دولتی و خصوصی، اظهار کرد: تمام موسسات در سطح استان که دارای بیش از 10 خط تلفن هستند می توانند با آماده سازی لیست شماره تلفن های ثابت و درخواست مکتوب با ارائه شناسه ملی، کد اقتصادی و معرفی یک نماینده با شماره تلفن همراه، به معاونت مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان نسبت به پرداخت قبوض به صورت یک جا اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسیح محمدی افزود: بنا به درخواست اعلام شده، مخابرات موظف است قبوض هر دوره را برای سازمان یا موسسه در قالب یک جدول به صورت ریز کامل هزینه ها برای هر خط به صورت مجزا ایمیل کنند و سازمان نسبت به پرداخت آن با استفاده از یک شناسه پرداخت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حجمی قبوض تلفن ثابت

پرداخت حجمی قبوض تلفن ثابت