مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-01ورزشي

پرونده لیگ های ناتمام اسکواش بسته شد/نامی نو در رتبه سوم


پرونده لیگ برتر اسکواش در فصل گذشته با اعلام رتبه بندی تیم ها بسته شد و تیم بانوان نامی نو در رتبه سوم ایستاد.

- ایسنا/اصفهان پرونده لیگ برتر اسکواش در فصل گذشته با اعلام رتبه بندی تیم ها بسته شد و تیم بانوان نامی نو در رتبه سوم ایستاد.

با اعلام سازمان لیگ در پی لغو هفته های پایانی لیگ های اسکواش و راکتبال و با نظرخواهی از باشگاه های شرکت کننده در لیگ های 99 و 98 با توجه به محدودیت تجمع و ساختار لیگ های اسکواش که به صورت چهار هفته لیگی با اجتماع تیم ها برگزار می شد به دلیل شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی لیگ های ناتمام اسکواش تمام شده اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، سازمان لیگ با لحاظ امتیازات کسب شده در هفته اول و دوم نتایج لیگ ها را اعلام کرد.

بر این اساس مقرر شد نتایج جام حذفی اعلام نشود.

لیگ برتر آقایان: ملوان نداجا مقام اول هتل آراز سیستان و بلوچستان مقام دوم فولاد آلیاژی ایران (یزد) و زاک و ماریان بیرجند مقام سوم مشترک دسته یک آقایان: ستارگان آیکورت زنجان مقام اول خراسان اسکواش (مشهد) مقام دوم حسنی شیراز و دبستان معرفت گلستان مقام سوم مشترک لیگ برتر بانوان: باشگاه مهرسان تهران مقام اول فولاد آلیاژی ایران (یزد) مقام دوم نامی نو اصفهان و راپکو شیراز مقام سوم مشترک لیگ راکتبال بانوان:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده لیگ های ناتمام اسکواش بسته شد/نامی نو در رتبه سوم

پرونده لیگ های ناتمام اسکواش بسته شد/نامی نو در رتبه سوم