مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-01اقتصادي

رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران معارفه شد/ جهانشاهی رفت


در آیین معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران که با حضور احسان چیت ساز معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان استانی امروز چهارشنبه در ساختمان شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد، - ایسنا/مازندران در آیین معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران که با حضور احسان چیت ساز معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان استانی امروز چهارشنبه در ساختمان شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد، محمد آزادبخت به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان مازندران معرفی و از خدمات چهار ساله محسن جهانشاهی قدردانی شد.

تخصیص تسهیلات 100 میلیارد تومانی در اجرای طرح احمدی روشن احسان چیت ساز معاون منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان در این آیین، گفت: بنیاد نخبگان مازندران در تصمیمات و استراتژی ها همیشه با تدبیر بود.

وی با بیان اینکه این تغییر می تواند زمینه اثرگذاری در استان و جامعه را فراهم کند، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان دارای اعتبارات ملی و متمرکز بوده و در راستای اجرای طرح شهید احمدی روشن تا سقف 100 میلیارد تومان تسهیلات برای نخبگان به صورت مشارکتی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: اعتبارات این طرح بر اساس مسائل و اولویت های استان در نظر گرفته شد که می تواند شامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران معارفه شد/ جهانشاهی رفت

رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران معارفه شد/ جهانشاهی رفت