مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-01حوادث

افتتاح ساختمان نظام وظیفه و کلانتری 13 تویسرکان


ساختمان نظام وظیفه و کلانتری 13 با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در تویسرکان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز پروژه کلانتری 13 سرابی و ساختمان جدید نظام وظیفه فرماندهی انتظامی با حضور کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تویسرکان در این آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه را سال 97 اعلام کرد و گفت: ساختمان نظام وظیفه فرماندهی انتظامی و کلانتری 13 سرابی در زمینی به مساحت 489 متر مربع احداث شده است.

محمد معصومی با اشاره به اینکه این پروژه در دو طبقه هر کدام در 125 متر مربع ساخته شده افزود: این پروژه در راستای خدمات دهی به مردم با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کسب رضایت مندی مردم منطقه سرابی ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور مسوولان این پروژه افتتاح و خدمات دهی خود آغاز می کند،اعتبار هزینه شده برای این پروژه نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان را 800 میلیون تومان اعتبار اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه هر چه داریم مرهون خون شهداست گفت: تویسرکان یکی از شهرستان های امن استان همدان با برخورداری از شاخص های امنیتی خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان نظام وظیفه و کلانتری 13 تویسرکان

افتتاح ساختمان نظام وظیفه و کلانتری 13 تویسرکان