مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-01ورزشي

تصمیم پایان لیگ بدون معرفی قهرمان است و تغییری نمی کند


فدراسیون تصمیم گرفته که لیگ گذشته نیمه تمام پایان یابد و قهرمان معرفی نشود و این تصمیم تغییر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رامین طباطبایی بعد از ظهر امروز در جلسه ای که با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر گرگان و فرماندار گرگان برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر و بیان انتقادها و اتفاقات رخ داده در خصوص تصمیم گیری درباره پایان لیگ برتر گذشته بدون معرفی قهرمان و نماینده ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: این تصمیم بر اساس خرد جمعی گرفته شده است.

وی ادامه داد: همیشه از سرمایه گذاری شهرداری ها در بسکتبال سپاسگزار بوده و هستیم چون سه تیم از مجموع تیم های حاضر در لیگ برتر گذشته از شهرداری های شهرهای مختلف بوده اند.

وی ادامه داد: من به بسکتبال گرگان علاقه دارم و با بسکتبال زندگی کردم و به بسکتبال و مردم شهر گرگان تعلق خاطر دارم و از اینکه تمامی مدیران این شهر و استان نگاه ویژه ای به بسکتبال دارند خوشحالم.

رییس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: من هم معتقدم هواداران سرمایه اجتماعی بسکتبال هستند و باید این سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم و باید مدیریت منصفانه و عادلانه داشته باشیم و محور تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم پایان لیگ بدون معرفی قهرمان است و تغییری نمی کند

تصمیم پایان لیگ بدون معرفی قهرمان است و تغییری نمی کند