مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-01سياسي

لزوم تشکیل کمیته هایی برای تحقق جهش تولید


نماینده ولی فقیه کردستان بر لزوم تشکیل کمیته هایی برای تحقق جهش تولید در استان تاکید کرد و گفت: تشکیل این کمیته ها باید زمینه ساز مشارکت مردم در راستای افزایش تولید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: گفتمان سازی، ظرفیت سازی و انگیزه پردازی در تحقق شعار سال و فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ عمومی از مولفه های مهم و ارزشمند است که باید مورد توجه مسوولان باشد .

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت های متنوع استان در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن و غیره سنجیده شود تا شاهد تحقق جهش تولید در استان باشیم، افزود: کارهای فکری، فرهنگی و گفتمان سازی می تواند کمک کننده دستیابی به اهداف باشد.

وی خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان باید در گفتمان سازی و تعیین ظرفیت استان تلاش کند و براساس داشته ها و ظرفیت های استان تعصب سازی لازم را برای استفاده از ظرفیت های موجود استان ایجاد کند.

تولیدکنندگان منفعت فردی و عمومی را مورد توجه قرار دهند نماینده ولی فقیه کردستان یادآورشد: در بخش تولید باید نگا ه افراد  تغییر یابد تا با نگرش درست تولیدات را افزایش دهند و در این راستا علاوه بر نگرش مادی تولیدکنندگان باید به علاوه بر توجه به منفعت فردی به منفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته هایی برای تحقق جهش تولید

لزوم تشکیل کمیته هایی برای تحقق جهش تولید