مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-01سياسي

ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است


نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برنامه ریزی بلند مدت و مشارکت همگانی صورت گیرد.

- وحید جلال زاده، امروز 11 تیرماه با حضور در کتابخانه های عمومی استان، افزود: به موازات رشد فیزیکی، باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برنامه ریزی بلند مدت صورت گیرد و برای همه گروه ها برنامه ای ارائه شود.

جلال زاده افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بود در حالیکه الان در حوزه فرهنگ، عملکرد قابل دفاعی نداریم و این امر ناشی از عدم توجه به مطالعه و کتابخانه های عمومی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه، تیراژ کتاب ها، روز به روز کمتر می شود، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید دست به دست هم دهیم، خیرین با کمک های خیرخواهانه و ساخت کتابخانه، روحانیون با تبلیغ کتابخوانی در سخنرانی های خود، شهرداری ها با پرداخت به موقع نیم درصد، معلمان با علاقمند کردن دانش آموزان و همه و همه می توانند در این راه یاری دهنده کتابخانه های عمومی باشند.

در ادامه، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیزگفت: کتابخانه های عمومی از سال 84 به صورت مستقل تحت نظارت نهاد کتابخانه های عمومی اداره می شوند و هم اکنون 71 باب کتابخانه عمومی نهادی در 17 شهرستان استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است

ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است