مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-01اجتماعي

اجرای مسیر ویژه نابینایان در مترو


اجرای مسیر ویژه نابینایان در مترو و پیگیری خرید 10 خودروی ویژه معلولان توسط اتوبوسرانی در جلسه مناسب سازی معابر شهری در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، جلسه مناسب سازی معابر شهری با حضور مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه برنامه های پیشنهادی شهرداری در خصوص تسهیلات حمل و نقلی برای معلولان در سال 99 از سوی مدیرکل ایمنی و ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه شد.

  بر این اساس، نصب دکمه فشاری صوتی (پوش باتن) در تقاطع های مجهز به چراغ راهنمایی زمان دار و هوشمند که کاربرد آن برای عبور عابران پیاده و افراد نابیناست، نصب و اجرای آسانسور ایستگاه های مترو، اجرا و بازسازی مسیر ویژه نابینایان در ایستگاه های مترو و اجرای سیستم هوشمند بلوتوثی اعلام نام ایستگاه ها در 22 قطار و 22 ایستگاه خط دو مترو، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین پیش بینی نصب سیستم اعلام نام هوشمند ایستگاه ها در 4 هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد، نصب تابلوهای راهنمای مسیر مخصوص نابینایان به خط بریل در 270 ایستگاه باقی مانده خطوط تندرو، نصب راهنمای بریل بر روی دستگاه های کارتخوان در 199 ایستگاه و پیگیری خرید 10 دستگاه خودروی ویژه معلولان در ناوگان اتوبوسرانی تهران نیز مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسیر ویژه نابینایان در مترو

اجرای مسیر ویژه نابینایان در مترو