مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-01فرهنگي

استقبال از سینماها بیش از تصورمان بود/ وعده «سمفا» قابل تحقق است؟


سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی ضمن اشاره به استقبال غیرمنتظره مردم از بازگشایی سینماها، از نامناسب بودن اطلاع رسانی در زمینه اکران فیلم ها انتقاد کرد.

- سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نظام نامه اکران 99 و شرایط حاکم بر سینماها در مدت زمان فعالیت مجدد، عنوان کرد: پیش از این هم عنوان کردم که راه حل مشکلات سینما این است که وزارت ارشاد با همه صنوف همفکری کند تا به راه حلی جامع برسد چون هیچ راهی غیر از همکاری و به رسمیت شناختن نقش حاکمیتی ارشاد و نقش صنفی صنوف وجود ندارد.

این 2 باید یکدیگر را به رسمیت بشناسند.

من هم از رییس سازمان سینمایی تشکر می کنم چون اتفاق خوبی در تدوین این آیین نامه رخ داد که با همفکری همه صنوف نهایتاً به یک راه حال جامع و مشترک رسیدند، آیین نامه ابلاغ شد و به نظرم این یک موفقیت برای صنوف و الگوی خوب همکاری بین صنوف و وزارت ارشاد است.

وی افزود: درباره مسایل فنی مطرح شده درباره عملکرد مالی سمفا هم باید بگویم فقط 50 درصد از کل فروش سینمای کشور در سال، به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین آن بحث تقسیم پول ها در ابتدای امر اساساً دچار یک مشکل فنی بود.

فروش گیشه را که نمی شود از مبدا تقسیم کرد، این موضوع نیازمند یک تمهید عظیم است که در این شرایط کرونا و خاص سینما، ضرورت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از سینماها بیش از تصورمان بود/ وعده «سمفا» قابل تحقق است؟

استقبال از سینماها بیش از تصورمان بود/ وعده «سمفا» قابل تحقق است؟