مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-01اقتصادي

232 میلیارد ریال از مطالبات بیمه سلامت گلستان پرداخت شد


معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان گلستان از پرداخت 232 میلیارد ریال مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت طی چند روز اخیر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عباس نظرعباسی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون آخرین وضعیت پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان گلستان اظهار کرد: 70 درصد مطالبات دانشگاهی شامل بیمارستان های دولتی پرداخت شد که این رقم بالغ بر 11 میلیارد بوده است.

وی در خصوص سایر مطالبات پرداختی بیمه سلامت تصریح کرد: در بخش موسسات بخش خصوصی که پزشکان، دندانپزشکان و پاراکلینک ها است در حوزه بیمارستان های غیردولتی دانشگاهی و خصوصی یک میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شد.

* پرداخت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به داروخانه های طرف قرارداد/ پرداخت 232 میلیارد ریال مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت طی چند روز اخیر در گلستان معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان گلستان از پرداخت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به داروخانه های طرف قرارداد خبر داد و افزود: 2 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان، دندانپزشکان و آزمایشگاه تصویربرداری پرداخت شده است.

نظرعباسی بیان کرد: تاکنون برآیند کار به ندرت اتفاق افتاده که در تیرماه نسبت به پرداخت مطالبات اردیبهشت اقدام شود چرا که در شرایط کنونی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

232 میلیارد ریال از مطالبات بیمه سلامت گلستان پرداخت شد

232 میلیارد ریال از مطالبات بیمه سلامت گلستان پرداخت شد