مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-01سياسي

دفاتر تسهیل گری محلی سوادآموزی را در دستور کار جدی قرار دهند


فرماندار یزد با بیان این که زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای علم و دانش است، گفت: دفاتر تسهیل گری محلی باید امر سوادآموزی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و از نهادهای مسئول درخواست اعتبار کنند.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد با بیان این که زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای علم و دانش است، گفت: دفاتر تسهیل گری محلی باید امر سوادآموزی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و از نهادهای مسئول درخواست اعتبار کنند.

سید محمد رستگاری در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی یزد با بیان این مطلب که شناسایی افراد بی سواد و ایجاد انگیزه برای سوادآموزی در این افراد و همچنین جذب آنها در نهضت سوادآموزی اهمیتی ویژه دارد، اظهار کرد: مسئولان این حوزه باید با تدبیر، خلاقیت، نوآوری و همچنین فراسازمانی عمل کردن افراد بی سواد را علاقمند به سوادآموزی کرده و آن ها را در نهضت سواد آموزی جذب کنند.

وی ضمن قدردانی از اقداماتی که در سال 98 برای سواد آموزی صورت گرفته است، افزود: استان یزد در سال 99 باید قوی تر و بهتر عمل کند.

فرماندار یزد در ادامه با بیان این که آمار بی سوادان استان به دلیل حضور اتباع و مهاجرین متغیر است، گفت: این مسئله باید در اولویت قرار گرفته و توجه کرد که اتباع بی سواد به مراتب مشکلات و آسیب های بیشتری برای شهر به وجود می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری محلی سوادآموزی را در دستور کار جدی قرار دهند

دفاتر تسهیل گری محلی سوادآموزی را در دستور کار جدی قرار دهند